سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اطلاعات پروازی مورد نیاز از طریق تلفن گویا, SMS و پیام‌‏نما در ا

    نظر

اطلاعات پروازی مورد نیاز از طریق تلفن گویا, SMS و پیام‌‏نما در اختیار زائران مستقبیلن قرار می‌‏گیرد

در آستانه عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام, جهت رفاه حال زایران و مستقبلین, سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات پروازی مورد نیاز از جمله زمان برنامه ریزی شده و تغییرات احتمالی در نشست و برخاست پروازها را از طریق سیستمهای متنوعی همچون تلفن گویا, SMS و پیام نما (تله تکست) در اختیار مردم می گذارد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا و به نقل از اطلاعیه روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ‏با توجه به نزدیکی عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام و جهت تسهیل برنامه ریزی استقبال زائران و جلوگیری از سردرگمی مستقبلین ناشی از تغییرات پروازی , اطلاعات مربوط به زمان برنامه ریزی شده پروازها و تغییرات احتمالی از این پس از طریق تلفن گویای اطلاعات مربوط به زمان برنامه ریزی شده پروازها و تغییرات احتمالی از این پس از طریق تلفن گویای اطلاعات پرواز , سیستم ارسال پیام کوتاه (SMS) و پیام نمای فارسی در اختیار مردم قرار می گیرد .

براین اساس شهروندان تهرانی می توانند ضمن برقراری ارتباط با تلفن گویای اطلاعات پرواز فرودگاه مهر آباد (199)و اعلام شماره پرواز (یا شماره کاروان مورد نظر) از زمان دقیق و آخرین تغییرات احتمالی برنامه پروازی اطلاع یابند.
همچنین مستقبلین زائران می توانند با ارسال شماره کاروان یا پرواز مورد نظر از طریق سیستم پیام کوتاه (SMS) به شماره های 09122090020 و 09122070020 اطلاعات مربوط را از همین طریق دریافت کنند.
اطلاعات تکمیلی در خصوص برنامه پروازها همچنین از طریق مراجعه به صفحه450 پیام نمای فارسی یا وب سایت مرکزی سازمان هواپیمایی کشوری (http://www.cao.ir) در دسترس هم‌‏میهنان عزیز می باشد