سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو

صفحه خانگی پارسی یار درباره

امکانات sms

    نظر

این روزها با روایج یافتن استفاده از موبایل، خدمات ویژه مختلفی از طریق سرویس پیام کوتاه یا همون SMS ارائه میشه که شاید خیلی از ماها از این خدمات بی اطلاع باشیم. امروز می خوام برای نمونه چند تا از خدمات ویژه را معرفی کنم:

 ۱۰۰۰۳۵۵: اس ام اس whois در صورتی که نام سایت مورد نظر خود را برای این سرویس ارسال کنید مشخص میشود که این سایت Available است یا خیر

۱۰۰۰۳۵۷: استخاره با ارسال یک اس ام اس به این شماره سیستم به طور خود کار برای شما استخاره میگیرد و جواب استخاره را برای شما ارسال میکند

 ۱۰۰۰۳۵۸: آب و هوا، با ارسال نام شهر مورد نظر به این شماره وضعیت آب و هوای آن شهر برای شما ارسال میشود

۱۰۰۰۳۵۹: قرآن، با ارسال یک اس ام اس که ابتدا شماره سوره و سپس شماره آیه و سپس حرف F یا A (برای فارسی یا عربی بودن آیه) در آن باشد

۱۰۰۰۳۷۰: دیکشنری، با ارسال یک لغت انگلیسی به این شماره معنی فارسی آن برای شما ارسال میگردد

 ۱۰۰۰۳۸۰: جک، با ارسال یک اس ام اس که در آن تعداد جک درخواستی نوشته شده است برای شما یک جک ارسال میشود

۱۰۰۰۳۸۱: سرویس حدیث

 ۱۰۰۰۳۸۲: سرویس نهج البلاغه

۱۰۰۰۳۸۳: سخن روز

 ۱۰۰۰۳۸۴: آیا میدانید

۱۰۰۰۳۸۵: سر کاری

۱۰۰۰۳۸۶: سرویس عاشقانه

 ۱۰۰۰۳۸۷: سرویس پند آموز

۱۰۰۰۳۸۸: فال حافظ

1۰۰۰۳۹۱:اس ام اس چیستان

۱۰۰۰۳۹۲: ساعت کشور ها

۱۰۰۰۳۹۳: ترین ها (بهترین ها و بد ترین ها)

۱۰۰۰۳۹۴: مکان های دیدنی هر شهر

۱۰۰۰۳۹۵: پیام سلامتی

۱۰۰۰۳۹۶: محاسبه مسافت بین شهر ها

۱۰۰۰۳۹۷: فیلم های روی پرده سینما

۱۰۰۰۳۹۸: زمان پخش برنامه های تلوزیون

۱۰۰۰۳۹۹: شش تیم اول لیگ فوتبال کشور

۱۰۰۰۴۰۰: بازی پیشنهادی

۱۰۰۰۴۰۱: جدید ترین نرم افزار

30005151 با ارسال شماره رمزی که کنار کارت ماشین شما هست ( اون شماره که عمودی نوشته شده) و ارسال ان به این شماره میزان خلافی شما برایتان ارسال میشود.


معرفی اولین نرم افزار فارسی رایگان جهت ارسال SMS به همراه دفترچه

    نظر
معرفی اولین نرم افزار فارسی رایگان جهت ارسال SMS به همراه دفترچه تلفن.
شرکت فن آوری اطلاعات کیانا، با استفاده از نیروی توانمند فنی خود و همچنین ارزیابی بازار کاربران اینترنتی ایرانی، اولین نرم افزار کاملا فارسی را جهت ثبت اطلاعات اشخاص در حد دفترچه تلفن با امکان نگهداری اطلاعات بصورت نامحدود، جستجوی پیشرفته، چاپ و همچنین ارسال SMS طراحی نمود.
کلیه مشتریانیکه تا کنون از طریق این شرکت، سایت www.Iran.tc و یا سایت پارسی نیک، اقدام به خرید خط اختصاصی SMS نموده اند، می توانند این نرم افزار را بصورت کاملا رایگان دریافت نموده و در این ایام تعطیل جهت ارسال SMS گروهی از آن استفاده نمایند.
طراحی محیطی User Friendly با امکانات پیشرفته و در عین حال بسیار ساده جهت استفاده، کلیه کاربران را نسبت به استفاده از این نرم افزار تشویق می نماید.
در این راستا و نظر به حمایت کاربران پارسی نیک، امکان بسیار جالب دیگری (و آنهم برای اولین بار در ایران!) در این برنامه تعبیه شده که از طریق آن کلیه کاربران پارسی نیک نیز می توانند بااستفاده از نام کاربری و رمز عبور خود در پارسی نیک، امکان ارسال SMS را براحتی دراختیار داشته باشند اما با این تفاوت که کلیه پیامها از طریق شماره عمومی شرکت کیانا با اعلان 30009900000000 ارسال می گردد.
از آنجا که در این ایام تعطیل، ارسال SMS می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد، لذا طراحی این سیستم قدردانی کوچکی است از کلیه کاربران پارسی نیک

نکات قابل توجه جهت استفاده از برنامه:
1- جهت دریافت نرم افزار Setup برنامه KeyanaSMS برروی لینک زیر کلیک کنید:
KeyanaSMS
درصورتیکه برروی سیستم شما، توابع کاربا پایگاههای اطلاعاتی نصب نشده است و یا جهت اجرای برنامه مشکل دارید، می بایست برنامه زیر را نیز دانلود و نصب کنید:
MDAC

2- جهت ارسال SMS می بایست سیستم شما حتما به اینترنت متصل باشد. نرم افزار بصورت کاملا اتوماتیک از طریق اینترنت ارتباطات لازم را برقرار می نماید.

3- امکان ارسال SMS جهت کاربرانی از پارسی نیک میسر است که اولا حداقل عملکرد حساب آنها بیش از 20.000 تومان بوده و همچنین حداقل دارای 2000 تومان موجودی در حساب خود باشند. بصورت خلاصه اگر بتازگی عضو شده اید و تمایل به استفاده از این سیستم را دارید، می بایست برای شروع حداقل 20.000 تومان حساب خود را شارج کنید.

4- هزینه ارسال هر SMS بصورت اتوماتیک از حساب کاربری شما در پارسی نیک کسر می گردد.

5- امکان ارسال SMS بصورت تکی و گروهی براحتی در نرم افزار قابل انجام است.
 جهت دریافت نرم افزار کلیک کنید.

اطلاعات پروازی مورد نیاز از طریق تلفن گویا, SMS و پیام‌‏نما در ا

    نظر

اطلاعات پروازی مورد نیاز از طریق تلفن گویا, SMS و پیام‌‏نما در اختیار زائران مستقبیلن قرار می‌‏گیرد

در آستانه عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام, جهت رفاه حال زایران و مستقبلین, سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات پروازی مورد نیاز از جمله زمان برنامه ریزی شده و تغییرات احتمالی در نشست و برخاست پروازها را از طریق سیستمهای متنوعی همچون تلفن گویا, SMS و پیام نما (تله تکست) در اختیار مردم می گذارد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا و به نقل از اطلاعیه روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ‏با توجه به نزدیکی عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام و جهت تسهیل برنامه ریزی استقبال زائران و جلوگیری از سردرگمی مستقبلین ناشی از تغییرات پروازی , اطلاعات مربوط به زمان برنامه ریزی شده پروازها و تغییرات احتمالی از این پس از طریق تلفن گویای اطلاعات مربوط به زمان برنامه ریزی شده پروازها و تغییرات احتمالی از این پس از طریق تلفن گویای اطلاعات پرواز , سیستم ارسال پیام کوتاه (SMS) و پیام نمای فارسی در اختیار مردم قرار می گیرد .

براین اساس شهروندان تهرانی می توانند ضمن برقراری ارتباط با تلفن گویای اطلاعات پرواز فرودگاه مهر آباد (199)و اعلام شماره پرواز (یا شماره کاروان مورد نظر) از زمان دقیق و آخرین تغییرات احتمالی برنامه پروازی اطلاع یابند.
همچنین مستقبلین زائران می توانند با ارسال شماره کاروان یا پرواز مورد نظر از طریق سیستم پیام کوتاه (SMS) به شماره های 09122090020 و 09122070020 اطلاعات مربوط را از همین طریق دریافت کنند.
اطلاعات تکمیلی در خصوص برنامه پروازها همچنین از طریق مراجعه به صفحه450 پیام نمای فارسی یا وب سایت مرکزی سازمان هواپیمایی کشوری (http://www.cao.ir) در دسترس هم‌‏میهنان عزیز می باشد


آهنگ های موبایل

    نظر

 

آهنگ های موبایل

 

قصه

jimbo

خیانت

منصور

ZzZzZzZz

ای که تموم زندگیم

mirage

Slow Ring

Space Tones برای اس ام اس



 

Azari

Hala

Iranian

Mahsun Dinel

Moji

Top Ring

Aligator

Base Tranc

Blue Horizon

God Father

Hendi

Kitaro

Radio

Sms

Bethoven

Bomb Cute

Boys

Cher

Cluod Shasha

Piano

Sandi

Tabib

فریدون

نشکن دلمو

Sam

سوت

ویالون (شادمهر)

fem like u

به دیدار آفتاب

Danc Of Sarasavti

Pepsi

Light

SKil Road

euro

Lets Getits

Mansour

Sun Boy


 

محمد اصفهانی

فلوت

قمیشی

گوگوش

حمید عسکری

پیانو

پیانو 2

Sakety



ارسال پیام در یاهو مسنجر از طریق Sms

ارسال پیام در یاهو مسنجر از طریق Sms !!!!!
اینم یه ترفند خوش برای کسانی که با یاهو خیلی پیام و آف می ذارند.
شرکت مخابرات دیگه کولاک کرده …!
دیگه همه میتونن با استفاده از ارسال اس ام اس (SMS) بدون داشتن آی دی (ID) و نیز بدون دسترسی به اینترنت برای دوستان خود در یاهو مسنجر پیام بگذارند!!!




سرویس مرکزی موبایل خودتون را (service center) به شماره (۹۸۹۱۱۰۰۵۱۰+) تغییر بدهید.حالا یک پیام (message) به این شکل (ym id text) بنویسید. که به جای id نام آی دی دوست خود را وارد کنید و به جای text متن مورد نظر را وارد کنید. به طور مثال : (ym ferferi_kocholo salam) حالا مسیج خود را به این شماره (۷۱۱) ارسال کنید. نه پیش شماره وارد کنید و نه پس شماره. فقط و فقط همین (۷۱۱) و دیگه مطمعن باشید که پیامتون به دست دوستتون رسیده! به همین راحتی!
یه نکته: اونهایی که (۷۱۱) براشون جواب نمیده شماره (۰۹۱۳۲۸۰۷۷۶۰) رو وارد کنند.
 
منبع :http://www.forums.webramz.com/showthread.php?t=2380

بانکداری از طریق sms

بانکداری از طریق پیام کوتاه تلفن همراه

عصرارتباط- اگر شما از قبل مشتری خدمات اینترنت بانک و یا موبایل بانک توسعه صادرات بوده اید لطفا با نام کاربر و کلمه عبور به سایت بانکداری الکترونیک مراجعه کرده و در قسمت SMS BANKING گزینه مربوطه را فعال کنید.در اینجا ابتدا این خدمت را معرفی می کنیم و در ادامه کدهای مربوطه را یادآور می شویم. ضمنا برای دریافت تمامی کدها به روی موبایلتان البته پس از فعال کردن سیستم به شماره مرکز اس ام اس بانک کد زیر را ارسال کنید:
EDBIHLP


مقدمه
خدمات بانکداری الکترونیکی به روشهای متعددی قابل ارائه است مانند خدمات بانکی از طریق اینترنت، انواع خدمات کارت و جدیدا" ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه . بانک توسعه صادرات ایران در تلاش برای کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود پس از ارائه موفق خدمات نوینی همچون اینترنت بانک و موبایل بانک (مشاهده و ارسال صورت حساب ، خرید و فروش سهام ، پرداخت قبض های خدمات شهری و.... از طریق اینترنت و یا تلفن همراه) با ارائه خدمات بانکی از طریق سرویس پیام کوتاه تلفن همراه SMS Banking استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی را برای عموم هموطنان آسانتر نموده است.
مزایا
با استفاده از خدمت جدید SMS BANKING مشتریان می توانندبا ارسالSMS از وضعیت حسابهای خود ، کارت بانک ، نرخ ارز مطلع شوند .همچنین قبوض خود را از طریق SMS ﭘرداخت کنند
نکته : برای استفاده از خدمات بانکداری از طریق پیام کوتاه نیازی به تنظیم گوشی موبایل برای اتصال به اینترنت و یا فعال نمودن اشتراک دیتا بر روی آن نمی باشد . فقط باید سیستم پیام کوتاه بر روی سیم کارت شما فعال باشد که هزینه آن ناچیز می باشد.
نحوه اشتراک و استفاده :
١- افتتاح و داشتن حساب نزد هریک از شعب بانک توسعه صادرات ایران
٢- تکمیل فرم های مربوطه برای استفاده از خدمات بانکداری از طریق پیام کوتاه در هریک از شعب بانک یا از طریق اینترنت
نحوه دریافت خدمات
برای استفاده از خدمات بانکی از طریق پیام کوتاه لازم است در قسمت درج پیامهای گوشی تلفن همراه
(Writing Message) پس از درج کد مخصوص ، آن را به
شماره تلفن 09122140664 ارسال فرمایید. لحظاتی بعد از ارسال پیغام توسط شما ، یک پیام کوتاه برای شما ارسال می شود که حاوی اطلاعات مورد نظر شما می باشد.
نکته1: رعایت فاصله(Space) مشخص شده در هر پیام برای دریافت اطلاعات مورد نظر
ضروری
می باشد. لطفا" مطابق کدهایی که اعلام شده ،
متن تان را تایپ نمائید
نکته 2: لازم به به ذکر است در صورت اعمال هر گونه تغییری از سوی بانک مراتب از طریق SMS به مشتریان اعلام می شود.
کد خدمات بانکی قابل ارائه برای ارسال SMS
1- دریافت موجودی حسابهای ریالی:
با ارسال پیام EDBIRLA به شماره تلفن ذکر شده ، شما می توانید موجودی تمام حسابهای ریالی خود را دریافت کنید
2- دریافت موجودی حسابهای ارزی:
با ارسال پیام EDBIFRA به شماره تلفن ذکر شده
می توانید موجودی تمام حسابهای ارزی خود را
دریافت کنید.
3- دریافت موجودی حساب مورد نظر
با ارسال پیام EDBIBAL ACCOUNT NUMBER به شماره تلفن مذکور می توانید موجودی حساب مورد نظر خود را دریافت کنید. البته به جای کلمه
ACCOUNT NUMBER شماره حساب خود را درج نمایید.
مثلا": EDBIBAL 0100254663
4-دریافت سه گردش آخر حساب مورد نظر
با ارسال پیام EDBI3LT ACCOUNT NUMBER به شماره تلفن ذکرشده می توانید سه گردش آخر حساب مورد نظر خود را دریافت نمایید. البته به جای کلمه
ACCOUNT NUMBER شماره حساب مورد نظر خود را درج نمایید. مثلا" : EDBI3LT 0100254663
5- دریافت موجودی حساب کارت
با ارسال پیام EDBICRDM به شماره تلفن ذکر شده
شما می توانید موجودی حساب کارت بانک توسعه را دریافت کنید.
6- دریافت سه گردش آخر حساب کارت
با ارسال پیام EDBI3CDM به شماره تلفن ذکر شده
شما می توانید سه گردش آخرحساب کارت بانک توسعه خود را دریافت کنید.
7- دریافت نرخ ارز:
با ارسال پیام EDBIFXR CURRENCY KEYWORD به شماره تلفن ذکر شده، شما می توانید نرخ ارز مورد نظر خود را دریافت نمایید. البته به جای کلمه
CURRENCY KEYWORD باید مخفف نرخ ارز مورد نظر خود را وارد نمایید مثلا" برای دلار آمریکا پیام
EDBIFXR USD را درج نمایید.
نکته: مخفف برخی ارزها به شرح زیر می باشد.
یورو: EUR دلارآمریکا: USD
پوند انگلیس:GBP یکصد ین ژاپن:JPY
فرانک سوئیس:CHF دلارکانادا:CAD
دلار استرالیا:AUS کرون نروژ:NOK
کرون سوئد:SEK کرون دانمارک:DKK
درهم امارات:ADE
8- پرداخت قبض برق:
با ارسال پیام EDBIELC BILL ID , PAYMENT ID
به شماره تلفن ذکر شده، شما می توانید قبض برق خود را بپردازید.البته به جای کلمه PAYMENT ID باید رقمی را که در قبض برق با عنوان شناسه پرداخت مشخص شده است وارد نمایید. و به جای کلمه
BILL ID رقمی را که با عنوان شناسه قبض مشخص شده است درج فرمایید.
نکته مهم : پیام مربوط به پرداخت قبض های آب ، تلقن ثابت و تلفن همراه در بانک توسعه صادرات مشخص شده است و پس از درج شناسه قبض و شناسه پرداخت بر روی قبض ها توسط سازمانهای مربوطه قابل استفاده می باشد.
نکات مهم امنیتی:
1- پس از رفع نیاز از اطلاعات ارسال شده توسط بانک ،‌برای جلوگیری از پر شدن حافظه موبایل و نیز عدم اطلاع دیگران از شماره حساب شما،‌توصیه می شود آن را پاک نمائید.
2- در صورت واگذاری سیم کارت ،‌ مفقود شدن گوشی ،‌از طریق اینترنت یا با مراجعه به شعبه ای که در آن حساب دارید ، این خدمت را برای شماره موبایل مذکور غیر فعال نمایید . بدیهی است عواقب ناشی از عدم اقدام فوق به عهده مشتری می باشد.
منبع:وب سایت بانک توصعه صادرات ایران
www.edbi.org


سرویس رایگان دیکشنری با SMS

سرویس رایگان دیکشنری با SMS

شما با فرستادن یک پیام کوتاه (SMS) می توانید ترجمه لغات انگلیسی را به فارسی دریافت کنید. این سرویس که به صورت رایگان می باشد فقط برای موبایلهائی که زبان فارسی را پشتیبانی میکنند قابل استفاده می باشد. برای استفاده از سرویس دیکشنری رایگان کافیست به شماره های زیر زیر یک پیام کوتاه حاوی کلمه یا عبارت مورد نظر خود را بفرستید تا در کمتر از چند ثانیه معنی آنرا مشاهده نمائید : 

30009004 

مشابه اینکار را می توانید برای استفاده از سرویس ترجمه متن فارسی با استفاده از شماره زیر انجام دهید : 

30009005 

در حال حاضر این سرویس کاملا بصورت رایگان ارائه شده است.

منبع www.shahvar.net


دریافت وضعیت آب و هوا از طریق sms

دریافت وضعیت آب و هوا از طریق sms
یکی از امکاناتی که سازمان هواشناسی کشور فراهم نموده است ارسال آخرین وضعیت آب و هوا از طریق SMS است. برای دریافت آخرین وضعیت آب و هوا کافیست پیش شماره شهر خود (مثلا 021 برای تهران) را به شماره های 1000305 یا 09123055005 ارسال کنید. همچنین برای دریافت پیش بینی 24 ساعته وضعیت آب و هوا نیز کافیست پیش شماره شهر خود را بدون صفر ابتدای آن ( مثلا 21 برای تهران) ارسال کنید. شاید تنها ضعف این سیستم ارسال متن پیام به انگلیسی است که ممکن است تعداد افرادی که امکان استفاده کامل از وضعیت آب و هوا یا پیش بینی هواشناسی را از پیام دریافتی داشته باشند محدود کند. 
لیست پیش شماره تلفن شهرهای کشور
0352682 ابرکوه
0763622 ابوموسی

0861 اراک
0451 اردبیل
036252 اردستان
0452722 ارس آباد
0441 ارومیه
066642 ازنا
08437 آباد
0441 اصفهان
0311 اصفهان - شرق
0752422 اقلید
0124533 الاشت
0663522 الشتر
0664 الیگودرز
0652 امیدیه
0392322 انار
0426 اهر
0611 اهواز
06235 ایذه
0547 ایرانشهر
0752226 ایزدخواست
0841 ایلام
0842323 ایوان
0631 آبادان
0751 آباده
0242282 آب بر
02697 آبعلی
01825221 آستارا
0221622 آلودگی
0121 آمل
0282462 آوج
011252 بابلسر
0347422 بافت
0352422 بافق
0875422 بانه
0584 بجنورد
0663224 بدرآباد
0662 بروجرد
0382422 بروجن
0612522 بستان
0599 بشرویه
0344 بم
04294 بناب
0772822 بندر دیر
0772922 بندر دیلم
0761 بندر عباس
0762 بندر لنگه
065223 بندر ماهشهر
0181 بندرانزلی
0671 بهبهان
0752322 بوانات
0771 بوشهر
048262 بوکان
0274722 بیارجمند
0872422 بیجار
0561 بیرجند
0452822 بیله سوار
0663422 پل دختر
0124522 پل سفید
04446 پیرانشهر
0282522 تاکستان
0411 تبریز
0528222 تربت جام
0531 تربت حیدریه
0862622 تفرش
021 تهران
0229 تهران - فرودگاه امام
021 تهران (شمال)
04837 تکاب
0766522 جاسک
0492302 جلفا
0772762 جم توحید
0545 چابهار
0462362 چالدران
0232453 حاجی آباد
0642452 حسینیه
077228 خارک
0543422 خاش
0242422 خدابنده
0661 خرم اباد
024255 خرمدره
0452422 خلخال
0865 خمین
0324422 خور بیابانک
0461 خوی
073262 داراب
03757 داران
0232522 دامغان

0842522 دره شهر
0665422 درود
0641 دزفول
0866422 دلیجان
06237 دهداز
08495 دهلران
0742 دوگنبدان
01942 رامسر
0691 رامهرمز
0352758 رباط پشت بادام
0131 رشت
0391 رفسنجان
0832652 روانسر
0542 زابل
0541 زاهدان
0544322 زاهک زابل
0712422 زرقان
034242 زرند
0872375 زرینه اوباتو
0241 زنجان
0151 ساری
0382352 سامان
0255 ساوه
0571 سبزوار
0729622 سد دروزن
0834 سر پل ذهاب
0431 سراب
0548522 سراوان
0512522 سرخس
04835 سردشت
0412362 سرعین
0874 سقز
0252366 سلفچگان
044352 سلماس
0231 سمنان
0322322 سمیرم
0838422 سنقر
0871 سنندج
04292 سهند
0345 سیرجان
0273 شاهرود
0342722 شهداد
0392422 شهر بابک
0321 شهرضا
0381 شهرکرد
061262 شوشتر
0711 شیراز
0572772 صفی آباد
0535422 طبس
0352735 عقدا
0352677 غریز
0534 فردوس
0731 فسا
02249 فیروزکوه
0562 قائن
0124245 قراخیل
0462272 قره ضیاالدین
087252 قروه
0281 قزوین
0763 قشم
0835422 قصر شیرین
0251 قم
0581 قوچان
0361 کاشان
053282 کاشمر
0261 کرج
0341 کرمان
0831 کرمانشاه
0174424 کلاله
0426422 کلیبر
0862545 کمیجان
0546422 کنارک چابهار
0837 کنگاور
0379522 کهنوج
0663622 کوهدشت
0382762 کوهرنگ
0152722 کیاسر
0764442 کیش
0171 گرگان
023242 گرمسار
037232 گلپایگان
0582633 گلمگان
053572 گناباد
0172 گنبد کاووس
0781 لار
0342526 لاله زار
078252 لامرد
0141 لاهیجان
0382522 لردگان
0242322 ماهنشان
0462324 ماکو
0421 مراغه
0172472 مراوه تپه
0491 مرند
0352582 مروست
087532 مریوان
0681 مسجد سلیمان
0511 مشهد
0452522 مشکین شهر
0282362 معلم کلایه
0851 ملایر
0132644 منجیل
0442 مهاباد
0352522 مهریز
0312564 مورچه خورت
0348 میانده جیرفت
0481 میاندوآب
0423212 میانه
0352772 میبد
0312422 میمه
0765 میناب
0323 نایین
0331 نجف آباد
0362424 نطنز
0443622 نقده
0852322 نهاوند
0562622 نهبندان
0663722 نورآباد
0191 نوشهر
073252 نیریز
0551 نیشابور
0546522 نیک شهر
0811 همدان
0652422 هندیجان
0291 ورامین
0741 یاسوج
0351 یزد

پرشین بلاگ وبلاگ نویسی از طریق SMS را ممکن کرد

پرشین بلاگ وبلاگ نویسی از طریق SMS را ممکن کرد

برای اولین بار سرویس وبلاگ پرشین بلاگ امکان وبلاگنویسی از طریق SMS را برای کاربران خود ممکن
نمود.
از این پس کلیه کاربران و صاحبان وبلاگ در این سرویس، قادرخواهند بود تا با ارسال متن نوشته
خود بوسیله سرویس کوته پیام (SMS) تلفن همراه به شماره ویژه 300072 (3000PB) در هر زمان و در
هر کجا یاداشت خود را بطور خودکار در وبلاگ شخصیشان منتشر کنند.



علاقه مندان برای اطلاع از نحوه فعال سازی و استفاده از این سرویس میتوانند به نشانی
 
www.PersianBlog.com/smsblog مراجعه کنند.


استفاده از سرویس SMS Blog پرشین بلاگ رایگان میباشد.


گروه سایت های پرشین بلاگ که مشتمل بر بیش از 20 پایگاه اینترنتی میباشد با همکاری مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) در حال راه اندازی مجموعه ای از سرویس های ارزش افزوده مبتنی بر SMS میباشد که اخبار آن متعاقبا منتشر میشود.